بهترین عرضه کننده رول ملحفه ضد آب

بهترین عرضه کننده رول ملحفه ضد آب چه مراکز و تولید کنندگانی هستند؟ آیا می دانید بهترین عرضه کننده رول ملحفه ضد آب در شهرهای تهران ، قم و البرز مشغول فعالیت و کمک به چرخه تولید و اقتصاد می نمایند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با رول ملحفه ضد آب و خصوصیات آن بیشتر آشنا شویم و با نگاهی ویژه به این مطلب بپردازیم.

خصوصیات رول ملحفه ضد آب

خصوصیات رول ملحفه ضد آب به چند دسته تقسیم می شود که به شرح ذیل به ترتیب اعلام می گردد.

  1. لطافت منسوج نبافته
  2. احساس راحتی و آسایش
  3. پارچه اسپان باند
  4. محافظت  و جلوگیری از گرما
  5. جلوگیری از تعرق بدن

ویژگی رول ملحفه ضد آب

ویژگی رول ملحفه ضد آب به این صورت می باشد که اگر سهوا و ناخواسته ظرف آب و لیوانی بر روی تخت ریخت ، رول ملحفه ضد آب همانطور که از نامش پیدا است ، نقش محافظ را ایجاد می کند و با قدرت جذب بالایی که دارد از رطوبت تخت منزل یا بیمارستان و درمانگاه جلوگیری می نماید.

از آن جایی که در طول شبانه روز بدن انسان در حال تعرق و ریزش مو می باشد ، در این بین رول ملحفه ضد آب ، در حین استراحت و خواب از آلوده شدن تشک و تخت مصرف کننده و بیمار جلوگیری می نماید.

ضمن اینکه با استفاده از رول ملحفه ضد آب عمر تشک به میزان ۳۰% افزایش می یابد.

از اینرو با جستجویی ساده در اینترنت و بازار بهترین عرضه کننده رول ملحفه ضد آب را می توانید پیدا نمایید.

خط پرفراژ رول ملحفه ضد آب

بسیاری از تولید کنندگان رول ملحفه یکبار مصرف و رول ملحفه ضد آب بخاطر حجم کار تولید و خیلی از عوامل دیگر محصولاتی که تولید می نمایند ، بدون خط پرفراژ یا برش می باشد و همین موضوع باعث می شود تا محصول نهایی که به دست فروشنده و یا مشتری می رسد فاقد کارایی لازم باشد.

چرا که جهت مصرف یک تخت بیمارستانی و یا مطب عدم خط برش باعث سردرگمی و تاخیر در خدمت رسانی می شود.

شاید بخاطر همین موضوع می باشد که اخیرا برخی از تولیدکنندگان و مراکز نسبت به این مهم واکنش نشان داده و محصولاتی که تولید می نمایند دارای خط پرفراژ می باشد. یاد آور می گردد به طور معمول خط پرفراژ به میزان۱٫۸۰ می باشد.

رول ملحفه های تولیدی بنا به سفارش مشتری و به طور استاندارد در عرض ۶۰،۶۵،۸۰ تولید می گردد.

بیشتر بخوانید: کیسه کلستومی اطفال

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر تهیه و تولید رول ملحفه یکبار مصرف ، آمادگی این را دارد تا با کلیه مراکز درمانی و کلیه همکارانی که در این حوزه مشغول فعالیت می باشند ضمن عقد قرارداد و همکاری، بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز همراهان و خدمات پس از فروش محصولات خویش باشد.