خرید تشک مواج سلولی زنیت مد با قیمت ارزان

خرید تشک مواج سلولی زنیت مد با قیمت ارزان از دغدغه های مشتریان است.مدل های مختلفی از کیت تست اعتیاد ده کاره موجود می باشد.خرید تشک مواج یا تشک زخم بستر در شهرهای اصفهان،تهران و شیراز با قیمتهای متفاوتی عرضه می گردد.طبق گزارش مراکز معتبر حدود ۱۱٫۰۰۰ نفر در سراسر کشور دچار مشکل زخم بستر می باشند.که حدود ۴۲% از جمعیت بیماران با مشکل حرکتی را شامل می شوند.که می بایست تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
در ادامه مطالب ابتدایی، بعد از خرید تشک مواج،اگر فروشنده به شما اطلاع چندانی از نحوه راه اندازی تشک ارائه نکرد،با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این خصوص کسب نمایید.

خرید تشک مواج سلولی زنیت مد با قیمت ارزان
متعلقات تشک مواج زنیت مد

تشک مواج چیست؟

تشک مواج وسیله ای پزشکی است که به تجویز پزشک معالج جهت جلوگیری از زخم بستر تهیه می گردد. این تشک مناسب بیماران یا افرادی می باشد که از تحرک خیلی کمی برخوردار هستند.در ادامه با ما همراه باشید تا از اجزای ماساژور برقی پا تشکیل دهنده آن اطلاعاتی کسب نمایید.

اجزای تشک مواج

  • موتور کمپرس هوا
  • تشک باد شونده

تشک مواج به وسیله ۲ کانال مجزا، فشار وزن بیمار بر روی بستر را در نقاط مختلف اعضای بدن بصورت متناوب جا به جا می کند.و با این روش از ثابت ماندن بدن بیمار و فشار آن در حالت سکون جلوگیری می کند.تشک های مواج در سه مدل به شرح ذیل عرضه میگردند.

  1. تشک مواج تخم مرغی
  2. تشک مواج سلولی
  3. تشک مواج سنسوری

مدل های تخم مرغی مناسب افرادی تا وزن ۹۰ کیلوگرم و برای مدت بستری ۱ سال مفید است.مدل های سلولی مناسب افرادی تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم و مدت بستری حداکثر ۴ سال است.و مدل سنسوری مناسب بیمارانی است که به مدت چند سال و به صورت مداوم استفاده می نمایند کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: رول ملحفه ضد آب

در ادامه توصیه می گردد فیلم زیر که به صورت خلاصه نحوه راه اندازی یک تشک مواج را نشان می دهد،مشاهده نمایید.

 

انواع تشکهای مواج و تفاوتها

تشکهای مواج یا همان تشک زخم بستر به چندین مدل مختلف تقسیم بندی می شوند.پرمصرف ترین و ارزان ترین مدل آن تشک تخم مرغی است.شکل ظاهری این تشک ها شبیه شانه تخم مرغ می باشد. به همین جهت به تشک مواج تخم مرغی معروف شده است.ابعاد و مشخصات این تشکها به شرح ذیل می باشد.

  • طول:۲۸۰
  • عرض:۹۰
  • قطر:۶٫۵ سانتی متر
  • جنس: پی وی سی
  • مخزن باد:۱۳۰
  • رنگ:بژ

ابعاد موتور کمپرس

  • طول:۲۲٫۴
  • عرض:۱۰٫۸
  • قطر:۱۰٫۳
  • وزن:۱٫۴ کیلوگرم

مشخصات تشک مواج سلولی

تشک بعدی که مورد نظر ما در مطالب می باشد،تشک مواج سلولی می باشد.اجزای این تشکها مانند لوله کنار هم چیده شده اند.مشخصات این تشک ها دارای ۱۷ مخزن لوله ای باد،از جنس ترکیبی نایلون و پی وی سی و به ابعاد به شرح ذیل می باشد

  • طول:۱۹۰
  • عرض:۸۵
  • قطر:۱۱سانتی متر
  • جنس: پی وی سی،نایلون
  • رنگ:آبی تیره

ابعاد موتور کمپرس

  • طول:۳۳
  • عرض:۱۵
  • قطر:۱۲

گرانترین و البته بهترین تشک مواج مدل سنسوری است.این نوع تشک هوشمند می باشد.و از نظر شکل ظاهری شبیه تشکهای مواج لوله ای می باشد.و این تشک ها برای هر رده سنی مناسب می باشد.

با ما همراه باشید تا با مراکز فروش و خرید تشک مواج بیشتر آشنا شوید.اگر شما فروشنده تشک مواج سلولی ، و یا خریدار می باشید باید بدانید قبل از خرید تشک زخم بستر،این مهم را از چه مراکزی خریداری نمایید.
بیشتر بخوانید: نوار تست قند خون

خرید تشک مواج زنیت مد
تشک مواج زنیت مد

خرید تشک مواج سلولی زنیت مد با قیمت ارزان از مراکز معتبر

همواره پیدا کردن یک محصول با کیفیت کار دشواری می باشد.از اینرو شخص می بایست جهت این موضوع اطلاعات خود را از قبیل قیمت،کیفیت،در دسترس بودن و همچنین میزان مدت گارانتی و خدمان آن تکمیل کند.اگر شما خواننده گرامی اطلاعات کمی در این خصوص دارید می توانید قبل از خرید تشک مواج،به بازار فروش این محصول مراجعه نمایید.

 اگر در شهرستان هستید و دسترسی آسانی به جهت استعلام و خرید تشک مواج سلولی زنیت مد با قیمت ارزان ندارید می توانید با جستجویی در شبکه های اجتماعی و اینترنت به این مهم دست یابید.اما در این بازار گسترده فروش و خرید تشک مواج،چگونه می توان اگر خریده عمده داشت به لحاظ قیمت و کیفیت به فروشنده این محصول اطمینان کرد؟

مجموعه تجهیزات پزشکی تنوطب با کادری مجرب در صورت نیاز و قبل از خرید تشک مواج کنار شما می باشد.از اینرو می توانید جهت خرید تشک مواج سلولی زنیت مد با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

مشخصات گارانتی قبل از خرید تشک مواج زنیت مد

۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت روشن تجارت سهند.
ذکر این نکته که اگر محصول خریداری شده فاقد گارانتی و یا اگر بعد از خرید تشک مواج ،متوجه شوید مدت گارانتی رو به اتمام است ،دچار دردسر و از خرید انجام شده رضایت و تجربه خوبی کسب نخواهید کرد.پس پیشنهاد می شود قبل از خرید،حتما به مدت زمان گارانتی،و شرکت پخش کننده دقت لازم صورت پذیرد.
بیشتر بخوانید: اسپکولوم یکبار مصرف

لیست قیمت تشک زنیت مد
تشک زنیت مد

شرکت پخش کننده تشک مواج سلولی زنیت مد

شرکت پخش کننده تشک مواج زنیت مد،مراکز متعددی را پوشش می دهد که به فروش این محصول در بین متقاضیان می پردازند.بسیاری از مراکز درمانی،بیمارستان ها و افرادی که در منزل بیماری دارند که از تشک زخم بستر استفاده می نمایند.و به صورت عمده سفارش این محصول را می دهند.و صد البته این روش بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

تشک مواج سلولی زنیت مد دارای نشان ویژه از سازمان FDA می باشد و دریافت این نشان،مبین این موضوع است که محصولات شرکت سویسی زنیت مد،دارای کیفیت بسیار بالایی در بین انواع دیگر تشک مواج می باشد.به عنوان مثال تشک مواج سلولی زنیت مد با پمپ برقی که دارد فشار متناوبی را بر روی تشک ایجاد می کند.و موجب آسایش بیمار می گردد.

لیست قیمت تشک مواج زنیت مد

خرید تشک مواج
خرید تشک مواج از طریق راه های ارتباطی

باید بدانید لیست قیمت تشک مواج زنیت مد با توجه به نوسان قیمتی که در بازار وجود دارد هر لحظه تغییر می یابد.به جهت آخرین اطلاعات قیمت ،جهت استعلام از طریق شماره تماس هایی که داخل سایت موجود می باشد،در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و لیست قیمت تشک مواج را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: کیسه کلستومی اطفال

سخن آخر اینکه مجموعه تجهیزات پزشکی تنوطب با تکیه بر سال ها تجربه در حوزه ارائه ملزومات پزشکی،آمادگی این را دارد تا با انعقاد قرارداد با مراکز درمانی،بیمارستان ها و…تداوم همکاری داشته باشد.این مجموعه خرید تشک مواج سلولی زنیت مد با قیمت ارزان را با برندهای مختلف بسته به نیاز شما به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می نماید.