عرضه کننده انواع چست لید نوار قلب

نوار قلب، یکی از مهم ترین پاسخ های پزشکی است که متخصصین بسیاری برای یافتن بسیاری از بیماری ها از نوار قلب استفاده می کنند. عرضه کننده انواع چست لید نوار قلب و دستکش جراحی لاتکس بدون پودر مناسب یکی از مهم ترین کار ها در عرصه پزشکی را بر عهده دارد.

چست لید نوار قلب

نوار قلب چیست؟

زمانی که شما، به دلیل نارحتی های قلبی به دکتر مرتبط مراجعه می کنید، دکتر نیاز دارد بداند عضله قلبی شما در چه حالتی فعالیت می کند. از این رو شما را به بیمارستان خاصی معرفی می کند تا از نحوه ی عملکرد عضله قلبی شما، نوار قلبی گرفته شود.
این نوار قلب با دستگاهی به نام الکتروکاردیوگراف، انجام می شود. دکتر مورد نظر چست لید نوار قلب را به محل های مورد نظر وصل می کند و بعد از چند دقیقه، دستگاه نوار قلب، کاغذی را به بیرون ارسال می کند که در آن یک منحنی رسم شده که به آن منحنی الکتروکاردیوگرام می گویند.

چست لید نوار قلب

چست لید نوار قلب

لید ها در واقع الکترودهایی هستند که فعالیت سلول ها را به امواج تبدیل کرده و توسط خروجی به بیرون می فرستند. لید های نوار قلب مانند دوربین هایی هستن که از هر طرف به قلب نگاه کرده و آن را عکس برداری می کنند تا نحوه ی فعالیت قلب به خوبی نشان داده شود.

چست لید نوار قلب

محل قرار گیری چست لید نوار قلب

چست لید ها به دو حالت می توانند بر روی بدن قرار بگیرند. اولین حالت لید های اندامی هستند که :

  • بر روی مچ دست راست
  • مچ دست چپ
  • مچ پای راست
  • مچ پای چپ

قرار می گرند.
دومین لید ها، لید های سینه ای هستند که به ترتیب :

  • چهارمین فضای بین دنده ای در لبه راست استخوان جناغ
  • چهارمین فضای بین دنده ای در لبه سمت چپ استخوان جناغ
  • پنجمین فضای بین دنده ای رو خط میان ترقوه ای
  • حد وسط بین لیدهای V2 و V4
  • V5در سطح افق لید V4 در خط قدامی زیر بغل
  • در سطح افقی لید V4 در خط میانی زیر

چست لید نوار قلب

این لید ها در واقع چه چیزی را به ما نشان می دهند؟

همانطور که گفتیم این لید ها، نحوه ی عملکرد عضله قلب را به شما نشام می دهند. منحنی الکتروکاردیوگرام شامل ۳ عدد طول موج است. موج p فعالیت الکتریکی دهلیز‌ها، موج QRS فعالیت الکتریکی بطن‌ها و موج T استراحت بطن‌ها را نمایش می‌دهد.

عرضه کننده انواع چست لید نوار قلب

فردی که به کسب و کار عرضه کننده انواع چست لید نوار قلب روی می آورد، شغلی بسیار مهم را قبول کرده. عرضه کننده باید به دو روش مستقیم و غیر مستقیم این محصول را عرضه کند زیرا بسیاری از افراد ممکن است در شهر های دیگر نیاز به این محصول داشته باشند و نتوانند به صورت مستقیم این محصول را خریداری کنند.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی و دستکش جراحی حریر، بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.