فروش آبسلانگ پلاستیکی با نازلترین قیمت

آبسلانگ ابزاری است که حیطه پزشکی کاربرد دارد. برای خرید و فروش آبسلانگ پلاستیکی با نازلترین قیمت، می توانید از سایت های معتبر و آنلاین استفاده نمایید.

آبسلانگ چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که ابزاری که در پزشکی برای معاینه استفاده می شود و از آن به عنوان چوب بستنی یاد می شود، همان آبسلانگ است.و از آن برای معاینه حلق استفاده می شود.
کاربرد اصلی آن نگه داشتن زبان هنگام معاینه حلق است. زیرا بدون استفاده آبسلانگ، بالا آمدن زبان مانع معاینه دقیق حلق می شود. این کالا معمولا در اندازه ۱۰ سانتی متری می باشد.
نکته مهم این است که سطح آبسلانگ حتما باید صاف باشد. هنگام استفاده از آبسلانگ، این کالا در ارتباط با مخاط دهان قرار می گیرد. به همین علت بعد از هربار استفاده باید دور انداخته شود.

فروش آبسلانگ پلاستیکی

انواع آبسلانگ

  • آبسلانگ چوبی
  • آبسلانگ پلاستیکی

آبسلانگ پلاستیکی

جنس و نوع آبسلانگ پلاستیکی از پلی استایرن است و کاربرد های بیشتری نسبت به نوع چوبی آن دارد. شکل ظاهری آن، سطح کاملا صاف است و دو لبه و دو طرف آن حالت گرد و منحنی دارد.
به علت حالت ظاهری آن، کاربردهای بسیار زیادی دارد و کار پزشک را راحت تر می کند.

فروش آبسلانگ پلاستیکی

کاربرد آبسلانگ

  • مشاهده و معاینه دهان و گلو
  • جهت ترکیب کردن انواع کرم ها، پماد ها و سایر مواد با یکدیگر
  • جهت تست و آزمایش شکستگی در ناحیه فک

فروش آبسلانگ پلاستیکی

این کالا، بعلت راحتی در استفاده و همچنین کاربرد های گسترده آن متقاضیان و طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این ، بعلت یکبارمصرف بودن آن شامل قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد.
برای خرید یا فروش این محصول می توانید از سایت های معتبر یا حتی فروشگاه های کالای پزشکی استفاده کنید.

فروش آبسلانگ پلاستیکی

نازلترین قیمت برای آبسلانگ پلاستیکی

همان طور که هر ماده و وسیله ای مرکز خرید و فروش خاص خودش را دارد، وسایل و تجهیزات پزشکی مانند آبسلانگ نیز شرایط خرید و مرکز خاص خود را داراست.
معمولا آبسلانگ ها به صورت عمده خرید و فروش میشوند. پس طبیعی است که مطب ها و بیمارستان ها به دنبال یک قیمت مناسب و خوب برای خرید کلی این وسایل میباشند.
شما با استفاده و وبسایت ها و مراکز خرید میتوانید نازلترین قیمت برای خرید آبسلانگ ها را به دست آورید و وسیله ی مورد نظر را خریداری کرده و از ان ها استفاده نمایید.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی و ،بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.