لیست قیمت خرید کیسه کلستومی دائمی

کیسه کلستومی دائمی که از تجهیزات مورد نیاز در پزشکی و جراحی می باشد محصولی ارزشمند و مهم است شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت خرید کیسه کلستومی دائمی به سایت ما مراجعه کنید.
پیشرفت علم و تکنولوژی در پزشکی بسیار بااهمیت بوده و موجب شده پیشرفت های عظیمی در این علم به وسیله تولید دستکش جراحی حریر ایجاد شود.
یکی از جدیدترین محصولاتی که در پزشکی مورد استفاده پزشکان قرار می گیرد و نقش مهمی در سلامت بیماران دارد، کیسه کلستومی می باشد.

کیسه کلستومی دائمی

ساخت کیسه کلستومی

این کیسه ها در جراحی های انجام شده در علم پزشکی که در بیمارستان ها صورت می گیرد مورد استفاده قرار می گیرد.
کلستوم به عمل جراحی اطلاق می شود کمربند طبی ستون فقرات که در طی آن یک سوراخ برای روده بزرگ در میان شکم ایجاد می شود.
ساخت کیسه کلستومی در ایران با رونق زیادی مواجه است که در ساخت انها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود.

کیسه کلستومی دائمی

انواع کیسه کلستومی موجود در بازار

عمل کلستومی که معمولا به دلایلی از جمله عفونت ناحیه شکمی، انسداد بخشی از روده بزرگ یا ایجاد جراحت در مقعد صورت می گیرد در بیمارستان ها با تجهیزات مختلف انجام می شود.
تولید کنندگان با در نظر گرفتن نوع بیماری فرد و نیاز او، اقدام به ساخت انواع کیسه های کلستومی زیر می کنند:

  • کیسه کلستومی موقت
  • کیسه کلستومی دائمی

اگر مشکل شما به صورت دوره ای و کوتاه مدت باشد استفاده از انواع موقت پیشنهاد می شود و اگر دچار مشکلات حاد شده اید، انواع دائمی‌برایتان مناسب تر است.
این کیسه ها به کمک جراحی توسط پزشکان متخصص جاسازی می شوند.

کیسه کلستومی دائمی

موارد استفاده و کاربرد کیسه کلستومی مرغوب

در عمل جراحی جراحان یک سر روده بزرگ را به سمت سوراخی مایل می کنند و سپس کیسه کلستومی را به ان مرتبط می سازند.
پس از مدتی مواد دفعی روده انسان از طریق این کیسه ها جمع اوری می شود حال می خواهیم با موارد استفاده از این کیسه ها اشنا شویم:

  • پس از انجام جراحی ها
  • برای بیماران روده بزرگ
  • جراحات روده و مقعد

معمولا اکثر خریداران این کیسه های خاص و کاربردی پزشکان و بیمارستان داران بزرگ می باشند  کمربند طبی فنردارکه برای حفظ سلامت بیماران خود اقدام به خرید پک و بسته بندی متنوع ان می کنند.
این کیسه ها دوام و مقاومت بالایی داشته و دارای خواص ضد حساسیت هستند.

کیسه کلستومی دائمی

خرید کیسه کلستومی دائمی

کیسه کلستومی دائمی که برای بیمارانی که دچار مشکلات حادی در ناحیه روده بزرگ و مقعد خویش می باشند، به کار گرفته می شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
شرکت سازنده ما با در نظر گیری نیاز خریداران انواع مدل های کیسه کلستومی را مطابق استاندارد های روز و نکات بهداشتی تولید می کند.
برای خرید این تجهیزات پزشکی باید نهایت دقت را اعمال کنید، می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید و از کیفیت محصولات ما شگفت زده شوید.

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی و دستکش جراحی لاتکس بدون پودر،بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.