لیست قیمت سوند نازال اکسیژن باکیفیت بالا

از سوند نازال اکسیژن برای اکسیژن رسانی بهتر به بیمار استفاده می شود. در این مطلب به توضیح درمورد می پردازیم و همچنین لیست قیمت سوند نازال اکسیژن با کیفیت بالا را مورد بررسی قرار می دهیم پس اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید، این مطلب را دنبال نمایید.

لیست قیمت سوند نازال اکسیژن

سوند نازال اکسیژن چیست؟

سوند نازال اکسیژن، وسیله ای است که در بینی فرد بیمار قرار می گیرد و به اکسیژن رسانی بیشتر بیمار کمک می کند.
این وسیله وزن بسیار سبکی دارد و قسمتی از آن به دو شاخه تقسیم شده که همانطور که گفته شد در بینی بیمار قرار می گیرد. سبک وزنی این وسیله باعث می شود زمانی که بیمار از آن استفاده می کند، اذیت نشده و به راحتی بتواند از اکسیژن استفاده کند.
اکسیژنی که از این لوله ها به فرد می رسد، از طریق سر دیگر این محصول که به یک مخزن اکسیژن همراه یا ثابت متصل است انجام می شود.
این وسیله در سال ۱۳۴۹ توسط ویلفرد جونز اختراع شد.
انواع و سایز های مختلفی از این وسیله برای خرید در بازار های پزشکی موجود است.
به عنوان مثال، سوند نازال اکسیژن برای نوزادان بسیار متفاوت با سوند نازال اکسیژن برای بزرگسالان است، به همین دلیل از سایز ها بسیار مختلفی تشکیل شده است.

لیست قیمت سوند نازال اکسیژن

مشخصات سوند نازال اکسیژن

مشخصات استاندارد سوند نازال اکسیژن برای بزرگسالان عبارتند از :

  • تشکیل شده از مواد مدیکال گرید با پایه روغن گیاهی مطابق استاندارد.
  • نوع شلنگ : ساده
  • طول شلنگ : ۱۸۰ سانتی متر
  • به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد.
  • ساخت کشور عزیزمان ایران است.

لیست قیمت سوند نازال اکسیژن

نحوه ی استفاده از سوند نازال اکسیژن

اگر شما می خواهید از بیمارستان و یا خانه از این وسیله استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم حتما، نحوه ی صحیح استفاده از دستکش جراحی لاتکس بدون پودر را بدانید.
زیرا هر محصول پزشکی اگر به درستی از آن استفاده نشود، در واقع خلاف کاری که برای بدن شما باید انجام بدهد را انجام می دهد و مشکلات بسیار زیادی را با خود به همراه می آورد.
سوند نازال اکسیژن نیز یکی از این وسایل است که شاید از نظر بسیاری از افراد استفاده کردن از آن بسیار ساده باشد اما، اگر اشتباه کوچکی در استفاده کردن از آن مرتکب شوند، خسارات جسمی  فراوانی با خود به همراه دارد.
قبل از استفاده، مطمئن شوید که سوند خریداری شده کاملا سالم باشد.
یک سر آن را به مخزن اکسیژن با ملاحظه تمام متصل کنید. قبل از اینکه آن را درون بینی بیمار بگذارید امتحان کنید آیا به خوبی اکسیژن از آن خارج می شود یا خیر؟. پس از امتحان کردن و مطمئن شدن از این که وسیله سالم و به خوبی کار می کند، آن را درون بینی بیمار قرار دهید.

لیست قیمت سوند نازال اکسیژن با کیفیت بالا

هر یک از وسایل های پزشکی موجود در فروشگاه ها، از لیست قیمت مخصوص به خودی برخوردار هستند. کیفیت بالا، یکی از نشانه ها این وسیله است که بسیار اهمیت دارد.
شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها و سایت های اینترنتی از لیست قیمت سوند نازال اکسیژن مطلع شوید.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی،بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.