لیست قیمت کیسه کلستومی دو تکه ارزان

اگر می خواهید در یک چشم به هم زذن از لیست قیمت دستکش جراحی حریر دو تکه ارزان مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب به معرفی کیسه کلستومی و مطالبی دیگر نیز اشاره می شود.

لیست قیمت کیسه کلستومی دو تکه

کیسه کلستومی دو تکه چیست؟

جراحی هایی به نام کلستومی وجود دارد که بر روی روده انجام می شود.
متخصصین قسمتی از روده را به سوی یک سوراخ قابل رویت به نام استوما منحرف می کنند.
سپس کیسه ای کوچک به نام کیسه کلستومی را بر روی این سوراخ قرار می دهند تا مواردی که درون روده جمع می شود از این کیسه دفع شود.
در حالت عادی این موارد توسط مقعد دفع می شود.
گاهی به این عمل، عمل استومی نیز می گویند. استومی یعنی عمل جراحی که بر روی روده انجام می شود. روی این روده حفره ای ایجاد می کنند که این حفره را استوما می نامند.

لیست قیمت کیسه کلستومی دو تکه

برای چه از کیسه کلستومی استفاده می کنند؟

  •  برخی از مشکلات خاصی که در روده وجود دارد را می توان با استراحت به آن، آن ها را برطرف کرد. برای استراحت به این بخش، آن بخش را خالی نگه میدارند و نمی گذارند تا مدفوعی از آن قسمت عبور کند. برای این عمل از کیسه ی کلستومی موقت استفاده می کنند تا استراحت تمام شود.
  •  کیسه های کلستومی دیگری نیز هستند که به صورت دائمی بر روی این سوراخ ها قرار می گیرند. زمانی که قسمتی از روده به کلی از کار افتاده باشد از این مدل از کیسه های کلستومی استفاده می شوذ.
    عفونت های ناحیه شکمی، آبسه ها و انسداد روده از انواع کیسه های کلستومی استفاده می شود.

مشخصاتی دیگر درمورد عمل کلستومی و کیسه های آن

عمل کلستومی ۲ الی ۳ ساعت طول می کشد. بعد از عمل نیز احتمالا همین زمان طول می کشد تا فرد بیمار به هوش بیاید. بسته به زمان به هوش آمدن بیمار و کیسه ای که برای او استفاده می شود بین ۵ تا ۱۰ روز در بیمارستان بستری می شود.
این کیسه ها هر ۳ الی ۵ روز یکبار تعویض می شوند. حتما تاریخ تعویض را یاد داشت تا فراموش نکنید زیرا به جهت بهداشت و… از اهمیت بالایی برخور دار است.

لیست قیمت کیسه کلستومی دو تکه

لیست قیمت کیسه کلستومی دو تکه ارزان

این وسیله ی پزشکی مهم، لیست قیمت جداگانه ای را به خود اختصاص داده است.
بسیاری از تولید کنندگان وسایل پزشکی هستند که این وسیله را به صورت کلی و جزئی برای فروش عرضه می کنند.
این تولید کنندگان لیست قیمت کیسه کلستومی دو تکه ارزان را در صورت نیاز می توانند به شما عرضه کنند. همچنین سایت های اینترنتی مختلفی هستند که به خرید اینترنتی این محصول می پردازند. از طریق این سایت ها نیز می توانید از لیست قیمت این محصول مطلع شوید.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی و دستکش جراحی لاتکس بدون پودر، بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.