مرکز خرید و فروش انواع آنژیوکت سایز ۱۴

انواع آنژیوکت سایز ۱۴ دارای چه ویژگی هایی است و از آن چه استفاده هایی می شود؟ در مرکز خرید و فروش کالای پزشکی،آیا می توان به انواع آنژیوکت سایز ۱۴ و دیگر سایز های آن دسترسی پیدا کرد؟ همراه ما باشید تا با انواع آنژیوکت آشنا شده و از کاربرد و ویژگیهای آن بیشتر بدانید.
آنژیوکت یکی از کالا های پزشکی است که در بیمارستان ها، مطب ها، مراکز درمانی و … زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که آنژیوکت انواع مختلفی داشته که هر یک دارای سایز مختص به خود هستند و در زمینه های گوناگونی کاربرد دارند.
مرکز خرید و فروش دستکش جراحی حریر، انواع آنژیوکت سایز ۱۴، ۱۶ و …، همان مراکز فروش کالا های پزشکی است که به دو طریق عمل می کنند:

  1.  حضوری
  2.  اینترنتی

انواع آنژیوکت سایز 14

معرفی انواع آنژیوکت

آنژیوکت در واقع یک لوله پلاستیکی است که یک خروجی داشته و از طریق آن، مایعات و دارو هایی که قابل خوردن نیست را وارد سیاهرگ و جریان خون می کند.
این لوله پلاستیکی، دارای اجزای زیر است:

  1.  سوزن
  2.  درپوش تزریق
  3.  محافظ سوزن
  4.  باله آنژیوکت
  5.  نگهدارنده
  6.  مجرای اصلی

آنژیوکت کلاهکی دارد که این کلاهک در رنگ های مختلف تولید می شود.
این رنگ ها هر یک نشان دهنده سایز سوزن آنژیوکت هستند.
به عنوان مثال، انواع آنژیوکت سایز ۱۴ دارای کلاهک نارنجی رنگ می باشند.

انواع آنژیوکت سایز 14

درباره انواع آنژیوکت سایز ۱۴ بدانید

انواع آنژیوکت سایز ۱۴ که موضوع بحث ما در اینجاست، قطور ترین و دراز ترین آنژیوکتی است که در بیمارستان ها استفاده می شود.
انواع آنژیوکت سایز ۱۴ دارای دریچه ای می باشد که یک طرفه است و از برگشت مایع جلوگیری می کند.
از مزایای انواع آنژیوکت سایز ۱۴ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خطر عفونت را کاهش می دهد.
  • از جراحات سوزن جلوگیری می کند.
  • برای تزریقات طولانی مدت گزینه مناسبی است.

و مواردی از این قبیل.

انواع آنژیوکت سایز 14

انواع آنژیوکت را از کجا بخریم؟

انواع آنژیوکت سایز ۱۴، ۱۶ تا ۲۶ که مناسب برای رگ گیری نوزادان است که خیلی هم نازک می باشد،را می توان از مراکز خرید و فروش کالای پزشکی به صورت جزئی و عمده خریداری نمود.
ممکن است در لحظه نیاز به آنژیوکت داشته باشید. در این صورت، مراجعه به داروخانه ها و مراکز عرضه کالای پزشکی سریعترین راه ممکن است.
اما اگر برای بیمارستان ها و مراکز درمانی در پی خرید انواع آنژیوکت سایز ۱۴ هستید، می توانید از طریق سایت محصولات پزشکی اقدام کنید. چرا که این سایت ها، خرید اینترنتی را ممکن ساخته و چون مرکز فروش مستقیم و بی واسطه هستند، قیمت فروش خوبی برای محصولات در نظر می گیرند.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر خدمات به مشتریان محترم بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی تمام نیازهای شما در تهیه محصولات پزشکی و دستکش جراحی لاتکس بدون پودر باشد. از اینرو راه های ارتباطی زیر در اختیار شما عزیزان می باشد.