پایه روکش جک صندلی چرخدار

پایه، روکش و جک صندلی چرخدار از جمله مهم ترین قطعات صندلی ها هستند از این رو اگر قصد تهیه این نوع صندلی را داشته باشید، لازم است که با نوع باکیفیت پایه صندلی چرخدار آشنا باشید تا بتوانید نوع مناسب تری از آنها را تهیه کنید.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد این قطعات به صورت جدا و کاملا تخصصی صحبت کنیم. حتما این مقاله را قبل از خرید صندلی و یا قطعات آن مطالعه کنید.

پایه روکش جک صندلی چرخدار

پایه صندلی چرخدار

پایه صندلی چرخدار صندلی که قرار است ساعت ها بر روی آن بنشینید و مشغول کار باشید، بخش زیادی از سلامت شما را تحت تاثر قرار خواهد داد،در نتیجه اگر قصد تهیه صندلی دارید، بهتر است که با دقت بیشتری این کار را انجام دهید  و به هیچ عنوان بدون دقت و با عجله این محصولات را تهیه نکنید.

در حال حاضر انواع مختلفی از صندلی های چرخدار موجود است که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و ساعت ها بدون وقفه از آنها استفاده کنید. اما اگر قصد تهیه صندلی داشته باشید، لازم است که با جزء به جزء آنها آشنا باشید و تمام این اجزا را بررسی کنید. در این بخش در مورد پایه صندلی چرخدار به صورت تخصصی صحبت خواهیم کرد.

پایه ها از جمله قطعاتی هستند که میزان مقاومت و استقامت صندلی را مشخص می کنند؛ هر چه پایه هایی که برای صندلی در نظر گرفته می شود دارای مقاومت بالاتری باشد، قطعا صندلی توان تحمل وزن بالاتری خواهد داشت. حتی اگر سنگین وزن نیستید، باز هم لازم است که به پایه صندلی ها دقت داشته باشید، چرا که وزن شما بر رروی صندلی در طولانی مدت همان تاثیری را خواهد داشت که یک فرد سنگین وزن دارد.

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که مربوط به پایه ها است، امکان تنظیم ارتفاع صندلی است؛ اینکه بتوانید ارتفاع صندلی خود را به راحتی تنظیم کنید، یک آپشن بسیار خوبی است که تاثیر زیادی در راحتی شما خواهد داشت. می توانید پایه ها را بر اساس قد خود و یا ارتفاع میزی که بر روی آن کار می کنید، تنظیم کنید و به این صورت با تسلط بیشتری به کار خود ادامه دهید.

جنسی که با آن پایه صندلی تولید می شود هم دارای اهمیت زیادی است؛ آن دسته از صندلی هایی که دارای پایه های فلزی با روکش پلاستیکی هستند، بهترین گزینه محسوب می شوند و می توانید با اطمینان بیشتری آنها را تهیه کنید. پایه نباید بیش از حد باریک و یا بیش از حد قطور باشد؛ حد متوسطی از پایه را مد نظر داشته باشید.

خرید پایه صندلی چرخدار

خرید پایه صندلی چرخدار بخش دیگری از پایه که بسیار حائز اهمیت است، قسمت اتصال پایه به چرخ ها و خود چرخ ها هستند؛ اگر قصد دارید صندلی چرخدار تهیه کنید، حتما لازم است که در زمان خرید به چرخ و میزان کیفیت آنها هم توجه داشته باشید. در ادامه نکاتی در مورد خرید پایه صندلی چرخ دار ارائه خواهیم کرد.

این نوع صندلی ها متحرک هستند، به همین خاطر می توانید در هنگام کار به راحتی آنها را جا به جا کنید؛ اگر شغل شما به صورتی است که باید از میزی به میز دیگر جا به جا شوید، حتما این صندلی ها را تهیه کنید، چرا که به این صورت می توانید بدون نیاز به از دست دادن انرژی به راحتی از میزی به میز دیگر منتقل شوید. قسمت زیرین این پایه ها چرخ هایی قرار داده شده است که می توانید به راحتی این چرخ ها را با کم ترین انرژی به حرکت در آورید.

معمولا این صندلی ها در فضاهای اداری و تجاری کاربرد زیادی دارند؛ آن دسته از کارمندانی که به طور مرتب از یک سوی میز به سوی دیگر منتقل می شوند، باید بتوانند با کم ترین میزان انرژی هم این صندلی ها را به حرکت در آورند که لازمه این موضوع وجود چرخ هایی روان و باکیفیت است.

نقطه اتصال پایه ها به این چرخ ها را به طور کامل چک کنید؛ اگر نقطه اتصال این دو دارای مقاومت لازم نباشد، احتمال اینکه پایه از نقطه اتصال دچار آسیب شود وجود دارد. پایه های ضعیف به هیچ عنوان کارایی ندارند و نمی توانید در طولانی مدت به این پایه ها امیدوار باشید.

روکش صندلی چرخدار

روکش صندلی چرخدار بخش دیگری از صندلی ها که باز هم بسیار مهم و قابل توجه هستند، روکش ها می باشند؛ روکش صندلی چرخدار از آنجایی اهمیت پیدا می کند که با بدن شما در ارتباط مستقیم است، از این رو اگر جنس خوبی داشته باشد، شما احساس راحتی بیشتری را تجربه می کنید و اگر جنس بدی داشته باشد در تمام مدت استفاده از صندلی حس ناخوشایندی خواهید داشت.

روکش صندلی چرخدار نخی، یکی از بهترین نوع روکش هایی است که می توانید برای خود تهیه کنید؛ جنس این روکش ها از نخ های طبیعی است، به همین خاطر خیلی خنک و لطیف هستند. حتی اگر مدت زمان طولانی بر روی این صندلی ها نشسته باشید، باز هم احساس گرما نخواهید کرد. این ویژگی از روکش به خصوص در فصل های گرم سال که میزان دمای محیط بالا است، بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

نوع دیگری از روکش های چرمی وجود دارد که ظاهر بسیار خوب و لاکچری دارند؛ ابتدا لازم است که سلیقه و نیاز خود را بررسی کنید و سپس بر اساس معیارهایی درست خرید خود را انجام دهید. اگر شما جزء افرادی هستید که مدت زمان زیادی از صندلی استفاده نمی کنید و ظاهر شیک آنها برای شما اهمیت دارد، می توانید از روکش های چرمی استفاده کنید، اما اگر مدت زمان زیادی از صندلی استفاده می کنید و راحتی آن اولویت شماست، همان روکش های نخی و لطیفی را تهیه کنید که از جنس الیاف های طبیعی تولید شده اند.

هرچه جنس پلاستیک به کار رفته شده در روکش صندلی بیشتر باشد، کیفیت آن کمتر خواهد بود؛ معمولا روکش های پلاستیکی گرمای زیادی ایجاد می کنند و امکان به گردش در آمدن هوا را از بین می برند. بهتر است جنس روکش به صورتی باشد که امکان به جریان در آمدن هوا در آن وجود داشته باشد.

لطافت و نرمی روکش هم بسیار مهم است؛ روکش نباید خیلی نرم و یا خیلی زبر باشد چرا که در حالت اول باعث سر خوردن شما می شود و در حالت دوم ممکن است به پوست بدن شما آسیب وارد کند.

جک صندلی چرخدار

جک صندلی چرخدار یکی دیگر از بخش های مهم صندلی های چرخدار، جکی است که برای آنها در نظر گرفته می شود؛ با کمک این جک ها می توانید میزان ارتفاع و همچنین راحتی پشتی صندلی را مشخص کنید. این جک ها باعث می شوند که بتوانید، بسته به نیاز و راحتی خود صندلی را تنظیم کنید.

بعضی از صندلی ها فقط قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و بعضی دیگر قابیلت تنظیم دسته ها و پشتی صندلی هم دارند. آن دسته از صندلی هایی که فقط قابلیت تنظیم ارتفاع دارند، با کمک جک مخصوص تنظیم ارتفاع صندلی به راحتی بلند و کوتاه می شوند. این مدل از صندلی دارای کیفیت خوبی است و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

و اما صندلی هایی که در قسمت پشتی آنها هم جک کار شده است، بسیار راحت و استاندارد هستند؛ جکی که بر روی این قسمت صندلی کار گذاشته می شود، هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک تنظیم می شود. در حالت اتوماتیک بسته به وزنی که به پشتی صندلی وارد می شود، صندلی تغییر حالت پیدا می کند. اما در حالت دستی می توانید، حالت هایی که به صورت اتوماتیک ایجاد نمی شوند را ایجاد کنید و با این تغییرات احساس راحتی بیشتری را تجربه کنید.

این جک ها دارای قدرت بالایی هستند و می توانند سنگین ترین وزن و فشار را بر روی خود تحمل کنند. در نتیجه بهتر است که در هنگام خرید این محصولات به قسمت پشتی صندلی هم دقت داشته باشید و نوع جک های آنها را به طور کامل بررسی کنید. جک نباید خیلی سفت باشد، چون به این صورت فشار زیادی به کمر شما وارد خواهد شد، از طرفی جک های خیلی نرم و شل هم استاندارد نمی باشند و اگر در هنگام کار نیاز به تسلط داشته باشید، این نوع صندلی مانع خواهد شد.

خرید جک صندلی چرخدار

خرید جک صندلی چرخدار حالا که با جک های صندلی آشنایی دارید، می توانید نوع مناسبی از آنها را خریداری کنید؛ اگرچه که شناسایی یک جک خوب کار سختی نیست، اما لازم است که این محصولات را از طریق مراکزی خریداری کنید که به آنها اطمینان دارید و یا این مراکز سال ها در زمینه فروش قطعات صندلی فعالیت دارند.

جک صندلی ها بسته به قابلیتی که دارند، قیمت های متفاوتی هم دارند؛ بعضی از جک ها خیلی نرم استاندارد تهیه می شوند و تنظیم کردن آنها به هیچ عنوان کار سختی نیست. این جک ها معمولا گران تر از سایر جک ها هستند و لازم است که هزینه بیشتری برای تهیه آنها پرداخت کنید، اما کمی هزینه بیشتر کاملا ارزش خرید این جک های درجه یک و استاندارد را دارد.

چرخ صندلی چرخدار

چرخ صندلی چرخدار در مطالب قبلی در مورد چرخ صندلی چرخدار اطلاعاتی ارائه کردیم، اما حالا در این قسمت قصد داریم به صورت تخصصی تر در مورد این چرخ ها و ویژگی های آنها صحبت کنیم. اگرچه تنوع زیادی از چرخ های مخصوص صندلی در بازار موجود است و همه آنها برای یک کار مشخص طراحی شده اند، اما همه این چرخ ها دارای کیفیت یکسانی نیستند.

کیفیت و کارایی که این چرخ ها دارند، تا حدود زیادی به جنس متریالی که در تولید آنها به کار رفته است بستگی دارد. هر چه این پلاستیک ها مرغوب تر باشند، چرخ ها بر روی سطح زمین روان تر حرکت می کنند. در مقابل چرخ های بی کیفیت خیلی سخت و با زحمت بر روی زمین حرکت خواهند کرد. کیفیت بعضی چرخ ها به حدی پایین است که به هیچ عنوان نمی چرخند و باید آنها را بر روی زمین به زحمت جا به جا کرد.

جنس چرخ ها در تولید آلودگی صوتی هم تاثیر دارد؛ هر چه جنس چرخ بی کیفیت تر باشد، امکان اینکه چرخ ها در حین حرکت صدای بیشتری از خود تولید کنند هم بیشتر خواهد شد. اما چرخ های ژله ای کاملا بی صدا هستند و به هیچ عنوان صدای حرکت آنها شنیده نخواهد شد. اگر به آلودگی های صوتی حساس هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما چرخ های ژله ای را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی ها مهم چرخ های ژله ای صندلی های چرخدار، میزان ظرفیت آنها در تحمل وزن و فشاری است که به آنها وارد می شود؛ در واقع تمام وزنی که بر روی صندلی انداخته می شود، به چرخ های آن منتقل می شود؛ در نتیجه بسیار مهم است که چرخ ها دارای توان و ظرفیت بالایی باشند که معمولا چرخ های ژله ای این توان را دارند.

قطعات صندلی چرخدار

قطعات صندلی چرخدار سعی کردیم به طور کامل در مورد قطعات صندلی چرخدار اطلاعاتی را ارائه کنیم، اگر قصد داشته باشید قطعات این صندلی ها را به صورت جدا از همه تهیه کنید، با مطالعه این مطلب قطعا اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار گرفته است. اما اگر به اطلاعات بیشتری دسترسی دارید، ما به شما توصیه می کنیم که با کارشناسان فروش ما در این سایت در ارتباط باشید تا آنها شما را در جهت یک خرید راحت تر و باکیفیت تر راهنمایی کنند.

امروزه امکان خرید اینترنتی تمام این قطعات وجود دارد؛ دیگر لازم نیست برای تهیه این محصولات وقت و هزینه زیادی صرف کنید، بلکه که می توانید با کمک همین سایت های آنلاین بهترین قطعات را خریداری کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های خرید آنلاین این است که می توانید از هر نقطه ای در کشور خرید خود را انجام دهید. دیگر هیچ مشتری به دلیل دور بودن از مراکز خرید دچار محدودیت نخواهد شد.

در خرید آنلاین می توانید انواع مختلفی از قطعه ها را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید؛ همواره مقایسه محصولات اطلاعات خیلی خوبی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما می توانید با مقایسه قطعه های مختلف با یکدیگر، نوعی از آنها را انتخاب کنید که با نیاز شما سازگاری بیشتری داشته باشد.

قیمت قطعه ها بسته به سطح کیفیت و کارایی که این محصولات دارند، متفاوت خواهد بود؛ حتما شنیده اید که هیچ ارزانی بی علت نیست. در واقع این ضرب المثل به این نکته اشاره دارد که هر جنسی که خیلی ارزان فروخته می شود، لزوما دارای کیفیت بالایی نیست. البته گران بودن هر قطعه ای به معنای کیفیت بالای آن نیست. قطعه باید قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشد تا امکان تهیه آنها برای مشتریان فراهم شود.