شرکت پخش کننده عمده لباس بیمارستانی نوزاد

لباس بیمارستان برای نوزادان از جمله محصولات مهمی می باشند. برای نوزادان بسیار حساس تر از سایر افراد هستند. شرکت های پخش کننده عمده لباس بیمارستانی نوزاد همواره می کوشند که کیفیت کاری خود را بیافزایند.
لباس های بیمارستانی باید از کیفیت و جنس بسیار مناسبی باشند. زیرا برای بیماران طراحی شده است، پس نباید باعث اذیت آنها شود.

لباس بیمارستانی نوزاد

ویژگی های لباس های بیمارستانی

  • باید بسیار مقاوم باشد و همچنین دوامی طولانی مدت داشته باشد.
  • چون این لباس ها برای بیمارستان است و تعداد دفعات زیادی ممکن است شسته شود، باید پارچه ای با جنس خوب داشته باشد.
  • جنسی که برای پارچه این لباس ها انتخاب می شود بسیار نکته قابل توجهی می باشد.

این لباس ها در مکان های متفاوتی قابل استفاده می باشد که در اینجا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

  • آزمایشگاه
  • داروخانه
  • دندان پزشکی
  • بیمارستان
  • و سایر مطب ها و مرکز های درمانی

بسیاری از شرکت ها و مراکز دوخت لباس بیمارستانی، به طور عمده به دوخت لباس بیمارستانی برای نوزادان می پردازند. لباس برای نوزادان از اهمیت ویژه تری برخورده است. زیرا نوزادان بسیار حساس تر نسبت به سایر افراد می باشند. به همین علت دوخت لباس برای آن ها به توجه بیشتری نیاز دارد.
عمدتا جنس لباس هایی که برای نوزادان تعبیه و دوخت می شود، از جنس پنبه یا حتی تریکو بسیار نرم می باشد.

لباس بیمارستانی نوزاد

دلایل اهمیت و ویژگی نوع لباس بیمارستانی نوزاد

  • جنس آنها باید خیلی نرم باشد، برای مثال پنبه. تا نوزاد در آن لباس احساس راحتی کند.
  • به نوعی باشد که با وجود داشتن پوست حساس، باعث خارش یا حتی بروز حساسیت در بدن آن ها نکند.

همانطور که ذکر کردیم، برای دوخت لباس بیمارستانی برای نوزادان باید به نکات مهمی توجه شود. از این رو شرکت ها و تولید کننده های لباس بیمارستانی برای نوزادان، استاندارد ها و سایر نکات مهم را در تولید این محصولات کاملا رعایت می کنند.
و شایان ذکر است که ابتدا باید توسط وزارت خانه تایید شود و همچنین مدل، طرح و جنس لباس باید توسط مدیریت و مدیر تدارکات بیمارستان هایی که لباس بیمارستانی برای آن دوخته می شود، مورد تایید قرار بگیرد.

لباس بیمارستانی نوزاد

شرکت پخش کننده لباس های بیمارستانی نوزادان

شرکت های گسترده ای در سرتاسر ایران در حال تولید و پخش لباس های بیمارستانی برای نوزادان می باشند. و هر ساله تعداد بسیار زیادی از این لباس ها را در طرح ها و مدل های متنوع، زیبا و همچنین با کیفیت های بالا به دست مردم می رسانند.
و همواره در تلاشند که انواع با کیفیت تر و جدید تر لباس های بیمارستانی را طراحی و تولید کنند. و همچنین این محصولات را در سر تا سر کشور توزیع نمایند.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی و بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.