فروش رول ملحفه یکبار مصرف به صورت عمده

فروش رول ملحفه یکبار مصرف به صورت عمده توسط مجموعه تجهیزات تنوطب با سالها تجربه در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران در ابعاد مختلف، رنگها و گرماژهای متفاوت تهیه و توزیع می گردد.آیا می دانید فروش رول ملحفه یکبار مصرف به صورت عمده با جنس و الیاف مناسب توسط شما مصرف کننده و خریدار محترم باعث آسودگی خاطر و رضایت شما و مشتریان شما می شود.

همکاری در تولید و پخش

از اینرو مجموعه تجهیزات تنو طب(tanoteb) با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه و همچنین به جهت یاری رساندن و کمک به چرخه تولید و رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ، آمادگی این را دارد تا با کلیه فروشگاه های فیزیکی و مجازی،بیمارستانها،مطب ها،درمانگاه ها،سالن های زیبایی، آرایشی ، ماساژ و همچنین ارگانهای دولتی و خصوصی همکاری و عقد قرارداد داشته باشد.

حوزه های مورد استفاده

در ادامه خرید و فروش رول ملحفه رنگی و یکبار مصرف به صورت عمده با قیمت و کیفیت مناسب بی شک نیاز اصلی مجموعه های نامبرده در سطوح بالا می باشد ولیکن می بایست این را در نظر داشت کاربرد رول ملحفه مناسب در سایزها و ابعاد مختلف در چه حوزه هایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

بعنوان مثال در مراکز بیمارستانی از ملحفه های کشدار استفاده می نمایند و در مطب های درمانی و یا دندانپزشکی ها بسته به نوع تخت معاینه ملحفه یکبار مصرف از جنس اسپان باند را که کمی بیشتر در مورد آن توضیح می دهیم مورد استفاده قرار می دهند.

ذکر چند نکته خالی از لطف نمی باشد و شاید برای شما خواننده محترم جالب باشد بدانید جنس الیاف ملحفه یکبارمصرف از اسپان باند بی بافت بوده و یکی از بازارهای هدف آن در حوزه پزشکی از قبیل:لباس اتاق عمل و جراحی،زیر انداز و رو انداز،لباس بیمار،کلاه و ماسک،روکش کفش و تجهیزات،ساک وسایل،رویه پوشک و نوار بهداشتی و لایه هیدروفیل می باشد.

اسپان باند چیست؟

این پارچه در زمره منسوجات بی بافت و از جنس پرو پیلن می باشد.اسپان باند با نامهای پارچه یکبار مصرف،بی بافت،نبافته، لایه سوزنی،نبافته اسپان و نبافته سوزنی نیز شناخته می شود.

این پارچه مانند پارچه های معمول،تار و پودی و از انواع الیاف نخ و… نبوده و از الیاف پرس تشکیل شده است.پارچه ی اسپان باند با ضخامت و وزن های متفاوتی تولید می شود.برای درک بهتر از مفهوم واژه منسوجات بی بافت،می توانید نوع بافت نمد و موکت را در نظر بگیرید.

مصرف پارچه اسپان باند آنقدر زیاد است که همه قشرها علی الخصوص جامعه پزشکی و مصرف کنندگان با آن سرو کار دارند و از آن استفاده می نمایند.ضمن اینکه از این پارچه در تولید چای کیسه ای تا صنایع نظامی استفاده میگردد.اما یا اسم آن را نمی دانند و یا با آن آشنایی ندارند.

ویژگی های اصلی

  • گرماژ:۱۸
  • جنس:اسپان باند
  • بهداشتی یکبارمصرف
  • قابلیت جذب رطوبت
  • دوام و قیمت مناسب
  • فروش رول ملحفه یکبار مصرف به صورت عمده تنها مقصود این مجموعه نبوده و آنچه بیش از همه برای ما اهمیت دارد الیاف استفاده شده در تولید محصول می باشد. از اینرو تمامی محصولات تولیدی مجموعه تجهیزات پزشکی تنوطب (tanoteb) از جنس مرغوب اسپان باند شرکت بافتینه بوده که همین موجب آسودگی خاطر شما عزیزان می گردد.
    همچنین با توجه به جذب رطوبت بالا در گرماژهای مختلف دوام بالایی را نیز دارا می باشد و همه این عوامل دست به دست هم می دهد تا محصولی با کیفیت در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد.بیشتر بخوانید: چست لید یکبار مصرف
    از اینکه وقت گرانقدرتان را در اختیار ما نهادین کمال تشکر را داریم.در پایان مجموعه تجهیزات پزشکی تنوطب(tanoteb) خود را متعهد به خدمت رسانی به جامعه پزشکی و کلیه همکاران و مصرف کنندگان می داند و در این راه از هیچ کوشش،پاسخگویی ۲۴ ساعته و… فروگذار نبوده و با تهیه و فروش رول ملحفه یکبارمصرف به صورت عمده در سرتاسر کشور نیاز شما عزیزان را برطرف می نماید.