خرید و فروش آنژیوکت قلبی با قیمت ارزان

از آنژیوکت برای ارسال دارو به صورت مستقیم به داخل رگ های خونی استفاده می شود. این وسیله، مهم ترین وسیله در بیمارستان هاست. خرید و فروش آنژیوکت قلبی با قیمت ارزان به دلیل اهمیت فراوان این محصول همیشه رونق بسیاری را با خود به همراه داشته است.

خرید و فروش آنژیوکت قلبی

آنژیوکت قلبی

آنژیوکت، سوزن منعطفی است که وارد رگ ها می شود، و از طریق آن دارو ها و آرامبخش ها مستقیم وارد رگ های خونی ما می شوند. زمانی که این سوزن وارد رگ می شود با یک چسب ضد حساسیت آن را بر روی دست محکم می کنند.

قبل از اینکه بیمار وارد اتاق عمل شود، از این وسیله استفاده می شود. بر روی این سوزن ها، در پوشی قرار دارد که از طریق آن دارو وارد رگ های خونی می شود. قبل از اینکه بیمار را به اتاق عمل بفرستند، این سوزن را وارد رگ های او می کنند تا برای بیهوشی از درپوش موجود بر روی سوزن استفاده کنند. ماده ی بیهوشی از آن طریق وارد بدن می شود.

بسیاری از داروهای دیگر نیز از طریق همین درپوش وارد رگ ها می شوند.
آنژیوکت می تواند بر روی رگ های دست و یا بازو قرار بگیرد.

ممکن است بسیاری از افراد به خصوص کودکان، به دلیل دردی که هنگام وارد شدن سوزن داخل پوست به وجود بیاید مشکل داشته باشند، در استفاده کردن از این وسیله ترس داشته باشند.
شما می تواند با استفاده از لیدوکائین و یا ژل های بی حس کننده، قبل از اینکه سوزن را وارد رگ ها کنید، محل را بی حس کرده و اقدام نمایید. و همین امر باعث می شود فرد درد کمتری را احساس نماید.

خرید و فروش آنژیوکت قلبی

انواع آنژیوکت قلبی

اگر کمی دقت کرده باشید، درپوشی که بر روی این سوزن ها قرار دارد، هر کدام دارای رنگ متفاوت است. این رنگ ها انواع آنژیوکت را به شما نشان می دهد. این انواع عبارتند از :

  • رنگ زرد، با قطری ۰٫۷
  • رنگ آبی، با قطری ۰٫۹
  • رنگ صورتی، با قطری ۱٫۱
  • رنگ سبز، سبز و سفید، با قطری ۱٫۳
  • رنگ سفید، با قطری ۱٫۵
  • رنگ خاکستری، با قطری ۱٫۷
  • رنگ نارنجی با قطری ۲٫۲

خرید و فروش آنژیوکت قلبی

عوارض استفاده نادرست این محصول

تمامی وسایل های بیمارستانی مانند دستکش جراحی لاتکس بدون پودر، اگر به درستی از آن ها استفاده نشود، عوارض بسیار خطرناکی را با خود به همراه دارند.
آنژیوکت نیز یکی از این وسایل مهم است. اگر آنژیوکت غیر بهداشتی باشد، عفونت یکی از مهم ترین عوارضی است که برای فرد به وجود می آید. بعد از عفونت، پاره شدن قسمتی از رگ، در زمانی که به صورت درست آن را وارد رگ نکرده باشند، مشکل دیگری است که ممکن است به وجود بیاید.

خرید و فروش آنژیوکت قلبی با قیمت ارزان

با مراجعه به سایت های اینترنتی که در زمینه خرید و فروش آنژیوکت قلبی با قیمت ارزان فعالیت می کنند و یا فروشگاه های سطح شهر که این وسیله را برای فروش عرضه می کنند؛ می توانید آنژیوکت قلبی را با کیفیت عالی و قیمتی ارزان به اندازه نیاز خریداری کنید.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی و دستکش جراحی حریر، بصورت ۲۴ ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.